مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 ساعت 17:152015-05-11ورزشي

حسن روشن : بازیکنان استقلال پسر خوانده ی این تیم هستند


پیشکسوت فوتبال ایران کسب نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر را نداشتن ساختار مناسب و برنامه ریزی صحیح دانست.

حسن روشن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: دیپلم فیفا دارم شاید در ایران دو نفر هم این دیپلم را نداشته باشند.

وی ادامه داد: ما حدود هفت هشت سال پیش با فتح الله زاده و مرحوم ناصر حجازی قرار گذاشتیم ناصر تیم را هدایت کند و من بیشتر بر ساختار تیم و زیر ساخت ها کار کنم ، فتح الله زاده هم گفت به خاطر دینی که به حجازی دارم و قبلا اخراجش کردم می خواهم جبران کنم و ناصر را به تیم برگردانم؛ قرار شد سه سال این برنامه را اجرا و آکادمی را پر از بازیکن کنیم.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: بهترین زمان ما موقعی بود که طالب لو ، قربانی ، صادقی ، حیدری ، آندو و جباری از آکادمی به تیم طلایی استقلال آمدند.

وی تصریح کرد: ما یک برنامه سه تا 5 ساله طراحی کرده بودیم تا اینکه تیم دو - سه تا بازی باخت و فتح اله زاده به قولش وفا نکرد و فیروز کریمی را جایگزین حجازی در تیم استقلال کرد؛ در جلسه ای که داشتیم به او گفتم این کار را نکن که فتح الله زاده گفت quotation mark تیم باید نتیجه بگیرد quotation mark ؛ گفتیم چرا این کار را می کنی؟ گفت قبلا یک اشتباهی کردم و می خواستم با آوردن حجازی جبران کنم ولی حجازی نمی تواند نتیجه بگیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن روشن : بازیکنان استقلال پسر خوانده ی این تیم هستند

حسن روشن : بازیکنان استقلال پسر خوانده ی این تیم هستند