مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اردیبهشت 1394 ساعت 00:552015-05-08بين الملل

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 18 اردیبهشت


تصور راحت بودن حمله به ایران، ساده انگارانه است؛ اظهارات وزیر خارجه عربستان مردود و بر مبنای تحلیل های تکراری و بی فایده است و کی روش چه گلی به سرمان زده که این قدر ناز می کند؛ - سنای آمریکا پنج شنبه شب طرح نظارت بر توافق هسته ای را که اجرای توافق هسته ای را دستکم یک ماه به تعویق می اندازد، بدون افزودن متمم، تصویب کرد.

آغاز حمله هوایی همه جانبه علیه صعده/ سازمان ملل: 1400 یمنی در تجاوزات عربستان کشته شدند/ بمباران مقبره بنیانگذار جنبش انصارالله/ تظاهرات ضدسعودی در صنعا" در حالی که وزرای خارجه عربستان و آمریکا روز پنجشنبه در نشست خبری در ریاض بر آتش بس 5 روزه در یمن تاکید کردند، ساعاتی بعد ارتش عربستان، آغاز عملیات نظامی سخت عربستان به صعده یمن را اعلام کرد.

گودرزی: به سبک قاجار در ورزش سکه پرانی می کنند/ هزار بار دیگر می گویم در انتقادها نامی از کی روش نبردم" وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در مدیریت ورزش این روزهای کشورمان عده ای به سبک دوران قاجار سکه پرانی می کنند و برای ورزشکاران پاداش تعیین می کنند.

دادکان بخاطر مشکل با وزیر نباید به پیشکسوتان توهین کند قاسمپور: کی روش چه گلی به سرمان زده که این قدر ناز می کند" پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی دانم کارلوس کی روش چه گلی به سر فوتبال ایران زده که تا این اندازه برای مان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 18 اردیبهشت

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 18 اردیبهشت