مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اردیبهشت 1394 ساعت 14:452015-05-08سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ملت ایران تهدید را با تهدید پاسخ می دهد


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران قطعا در روند مذاکرات عهدشکن نیست اما تهدید را با تهدید پاسخ می دهد.

- احمد بخشایش در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان پیرامون تحلیل و ارزیابی خود از سخنان اخیر رهبری و ادبیات قابل توجه معظم له خطاب به مستکبران و آمریکاییان اظهار کرد: نظام بین المللی نظامی مبتنی بر منطق زور است و قطعا زورگویی در این نظام ارزش است.

وی بیان کرد: در نظام بین المللی مبتنی بر زور، کشورهای قدرتمند درصدد فصل الخطاب بودن خود در عرصه های مختلف هستند، لذا آمریکا بر این اساس در روند مذاکرات با ایران سخن از تهدیدات نظامی می کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: منطق و منش نظام اسلامی و خط مشی رهبر معظم انقلاب صداقت است که اصل اسلام نیز هست، یعنی اینکه در کنار بحث مذاکرات و گفت وگو دیگر بحث تهدید بی معنا و باطل است، قبول کردن منطق گفت وگو در حقیقت رد منطق زور است.

وی تصریح کرد: رهبری با مذاکره و گفت وگو موافق هستند اما جهان باید بداند که پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حقیقت کشیدن خط بطلان بر زورگویی و زورگویان کشید.

بخشایش عنوان کرد: نظام همواره اعلام کرده که موافق توافق به شرط رعایت خطوط قرمز است، ایران قاعده شکن و عهد شکن گفت وگوها و مذاکرات نخواهد بود اما چنانچه دشمن تهدید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ملت ایران تهدید را با تهدید پاسخ می دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ملت ایران تهدید را با تهدید پاسخ می دهد