مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:452015-05-07سياسي

رییس آموزش و پرورش بانه: معلمان رکن اصلی نظام آموزش و پرورش هستند


رییس اداره آموزش و پرورش بانه از معلم به عنوان رکن اصلی نظام آموزش و پرورش نام برد و گفت: حمایت و ارتقاء جایگاه معلمان تاثیر مستقیمی در آینده کشور دارد.

- " از بانه، رضا خضری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم که در مجتمع فرهنگی و تربیتی ولایت این شهر برگزار شد، اظهار کرد: معلمان به مثابه شمعی هستند که خود می سوزند تا جامعه را روشن و آگاه نگاه دارند.

وی ادامه داد: نقش و جایگاه معلم در آیات و روایات و سخنان بزرگان همواره به کرات تکرار شده است و این مهم نشان دهنده جایگاه و اهمیت نقش این قشر در هدایت جامعه است.

رییس آموزش و پرورش بانه وظیفه معلم را انسان سازی دانست و گفت: معلمی شغل و پیشه نیست، بلکه هنر و ذوق است و خداوند عزوجل در نخستین آیات قرآن به این هنر اشاره می کند و خود را معلم می داند.

خضری تصریح کرد: ارزش و مقام معلم زمانی اهمیت می یابد که شأن خدا و پیامبران در وجود او تحقق یابد و بتواند پیوند انسان با معنویت را برقرار سازد.

وی از معلم به عنوان رکن اصلی نظام آموزش و پرورش نام برد و افزود: حمایت و ارتقاء شان و جایگاه معلم تاثیر مستقیمی در آینده کشور دارد، چراکه سعادتمندی جامعه در گرو فعالیت های این قشر زحمتکش است.

رییس اداره آموزش و پرورش بانه بیان کرد: وظیفه خطیر تربیت و آموزش فرزندان ما را معلمان به عهده دارند، بنابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس آموزش و پرورش بانه: معلمان رکن اصلی نظام آموزش و پرورش هستند

رییس آموزش و پرورش بانه: معلمان رکن اصلی نظام آموزش و پرورش هستند