مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 ساعت 09:352015-05-07حوادث

مرگ کارگر 15 ساله در چاه


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر در پی ریزش چاهی قدیمی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازابتکار، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 11:49 دیروز حادثه محبوس شدن در داخل یک چاه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در اتوبان بهشت زهرا(س) قلعه حاج موسی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک کارگاه تولید مواد غذایی رخ داده و هنگامی کارگران مشغول حفر چاهی جدید در مجاورت چاه قدیمی بودند یکی از کارگران در عمق 9 متری محبوس شده است.

ملکی با بیان اینکه به دلیل نزدیکی این دو چاه دیواره چاه قدیمی تخریب و محتویات آن وارد چاه جدید شده است، گفت: کارگر 45 ساله درون چاه گرفتار شده بود.

وی ادامه داد: در پی این حادثه جوان 15 ساله ای در بالای چاه برای کمک به این فرد وارد چاه شده بود که پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد کارگران در حال خارج کردن نفر اول هستند و نفر دومی که برای کمک به داخل چاه رفته بود محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای نجات این فرد گفت: آتش نشانان بلافاصله وارد چاه شدند و این جوان 15 ساله را بیرون آوردند که پس از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ کارگر 15 ساله در چاه

مرگ کارگر 15 ساله در چاه