مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 ساعت 06:152015-05-07اقتصادي

افزایش شمار کودکان خیابانی و دختران فراری


مولاوردی به امضای تفاهمنامه ای برای حمایت بیشتر از زنان سرپرست خانوار برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی احتمالی اشاره کرد - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور عصرچهارشنبه در حاشیه همایش مددکاری اجتماعی و مسوولیت اجتماعی در تهران ابزار امیدواری کرد، روند پرداخت یارانه در کشور ساماندهی و هدفمند شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شهیندخت مولاوردی این مطلب را در پاسخ به پرسشی خبرنگار ایرنا مطرح کرد که از وی پرسید با توجه به کسری بودجه دولت و نیز وجود چند میلیون خانوار نیازمند در جامعه چرا منابع مالی مربوط به پرداخت یارانه های نقدی به سمت نیازمندان واقعی در جامعه هدایت نمی شود، بیان کرد.

معاون زنان و خانواده رییس جمهور ی گفت: دولت برای هدفمند کردن پرداخت یارانه ها به مرور زمان با برنامه ریزی، به سمت اقشار نیازمند واقعی حرکت کرده و در صدد است تا با حذف یارانه خانوارهای پردرآمد، به هدف اصلی که اختصاص این منابع به بخشهای تولیدی و سرمایه گذاری های زیر بنایی است، دست یابد.

مولاوردی به امضای تفاهمنامه ای برای حمایت بیشتر از زنان سرپرست خانوار برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی احتمالی اشاره کرد و پیشگیری از آسیب ها در حوزه زنان و خانواده را یکی از وظایف این معاونت برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا در سالهای آینده بتوان اعتبارات مورد نیاز برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار کودکان خیابانی و دختران فراری

افزایش شمار کودکان خیابانی و دختران فراری