مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 ساعت 04:402015-05-07ورزشي

انتقاد تند وزیر ورزش از کی روش!


وزیر ورزش در نشستی که امروز با اهالی فوتبال برگزار کرد، دوباره از رفتار و شکل حضور کارلوس کی روش در فوتبال ایران انتقاد کرد.

- وزیر ورزش در نشستی که امروز با اهالی فوتبال برگزار کرد، دوباره از رفتار و شکل حضور کارلوس کی روش در فوتبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، محمود گودرزی در جلسه ای که امروز در محل وزارتخانه و با حضور اهالی فوتبال برگزار شد، در یک سخنرانی طولانی حرف هایی علیه شرایط فعلی فوتبال ایران به زبان آورد و مثل همیشه نکات منفی حضور کارلوس کی روش در ایران را برجسته کرد.

این در حالی است که وزارت ورزش در موضوع تمدید قرارداد با کی روش نماینده ای داشت و حرف های آن نماینده کاملا در حمایت از سرمربی تیم ملی بود.

با حرف های جدید گودرزی مشخص می شود که وی دل خوشی از ادامه کار کی روش در ایران ندارد.

حاج رضایی و حمایتش از کی روشوزیر ورزش از جایی شروع به انتقاد کرد که امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال به انتقاد از شرایط فوتبال پرداخت و وقتی وزیر میکروفن را گرفت، به خود حاج رضایی تذکر داد که بجای حمایت از مربیان ایرانی از یک خارجی حمایت کرده است.

وقتی حاج رضایی جواب داد: من علیه لمپنیسم به حمایت از کی روش برخاستم، وزیر هم پاسخ داد: نباید برای مقابله با یک ماجرا اجازه بدهید از برخی رفتارهای زشت حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند وزیر ورزش از کی روش!

انتقاد تند وزیر ورزش از کی روش!