مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 23:302015-05-06سياسي

بخش های مهم نشست خبری سخنگوی کاخ سفید/4/ پایانی


سخنگوی کاخ سفید گفت بهترین راه برای ما در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای این است که به همراه جامعه ی بین المللی مشغول دیپلماسی با ایران شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما؛جاش ارنست در ادامه ی نشست خبری خود به پرسشی درباره ی ایران پاسخ داد.

00:23:08.

08خبرنگاری پرسید:انتظار می رود سناتور میچ مک کانل رییس اکثریت سنا فردا به صورت آزمایشی در صحن مجلس سنا درباره ی قانون پیشنهادی ایران رای گیری کند.

پرسش من این است که نظر رییس جمهور در این باره چیست؟ آیا به نظر رییس جمهور این تلاش دو حزبی است و خوب است؟جاش ارنست در پاسخ گفت:اگر منعکس کننده ی مصالحه ی دوحزبی باشد که از کمیته ی روابط خارجی سنا بیرون آمده بود، و طی آن دمکرات ها و جمهوریخواهان با اکثریت قاطع آراء از قانون پیشنهادی حمایت کرده بودند ، ما اعلام کردیم که در این صورت رییس جمهور تمایل به امضای چنین قانونی دارد اما باید صبر کنیم و ببینیم که در صحن مجلس سنا چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ طیف گسترده ای از اصلاحیه ها پیشنهاد شدند یا اینکه دست کم به صورت علنی درباره ی آنها بحث و گفتگو شد.

ما درباره ی برخی از این پیشنهادها اظهار نگرانی کردیم چون این اصلاحیه ها یا باعث تضعیف مصالحه ی دو حزبی در کمیته ی روابط خارجی سنا خواهد شد یا اینکه مداخله در توانایی ما برای ادامه ی مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های مهم نشست خبری سخنگوی کاخ سفید/4/ پایانی

بخش های مهم نشست خبری سخنگوی کاخ سفید/4/ پایانی