مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 23:052015-05-06سياسي

33 سال پیش در چنین روزی هاشمی: آمریکا و عوامل داخلی مرتبطند


مطمئن هستیم که بین آمریکا و عوامل منافق داخلی شان ارتباط برقرار است و حرکت هایی که می شود با هم هماهنگ است .

- رخدادهای 17 اردیبهشت 1361 چکیده آخرین خبرهای رسیده از جبهه های جنگ حاکیست که سحرگاه امروز رزمندگان اسلام در پی یک یورش سنگین کلیه خطوط دفاعی دشمن در شمال خرمشهر را متلاشی کرده و به مرزهای بین المللی رسیدند .

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خطبه های امروز نماز جمعه تهران اظهار داشت : قدرت نظامی ایران امروز بحدی رسیده است که اقدامات دشمنان ما کودکانه است .

مرزهای شمال خرمشهر آزاد شد / پرچم ایران بر فراز مرز بین المللی به اهتزاز در آمد آخرین خبرهای رسیده از جبهه های جنگ حاکیست که سحرگاه امروز رزمندگان اسلام در پی یک یورش سنگین کلیه خطوط دفاعی دشمن در شمال خرمشهر را متلاشی کرده و به مرزهای بین المللی رسیدند .

رزمندگان اسلام هم اکنون در طول 45 کیلومتر و به عمق 12 تا 15 کیلومتر در مرزهای شمال خرمشهر مستقر شده اند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر فراز خطوط مرزی برافراشته اند .

این گزارش می افزاید رزمندگان اسلام طی شب گذشته در ادامه عملیات بیت المقدس حمله همه جانبه خود را بمنظور آزاد سازی سرزمین های اشغالی از چنگال متجاوزین بعثی از چند محور ایستگاه های حسینیه ، نیم ایستگاه 90 و گرمدشت منتهی به مرز ، شروع کردند و پس از 5 ساعت و نیم حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی هاشمی: آمریکا و عوامل داخلی مرتبطند

33 سال پیش در چنین روزی هاشمی: آمریکا و عوامل داخلی مرتبطند