مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:262015-05-06دانش

29 حلقه علمی در بسیج اساتید لرستان تشکیل می شود


جانشین سازمان بسیج اساتید لرستان گفت: امسال 29 حلقه علمی در بسیج اساتید لرستان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد،" ویسکرمی امروز در جلسه شورای هماهنگی بسیج در دانشگاه ها که به میزبانی بسیج دانشجویی لرستان برگزار شد، گفت: امسال 29 حلقه علمی در بسیج اساتید لرستان تشکیل می شود که برگزاری این حلقه ها را می توانیم با مشارکت بسیج دانشجویی لرستان در راستای تقویت بنیه علمی و عقلی دانشجویان و بالا بردن قدرت منطق و استدلال در آنها برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی باید از ابعاد مختلف در محیط علمی دانشگاه الگو باشد، افزود: دانشجویان و بویژه دانشجویان بسیجی باید به سطحی از توانمندی های علمی برسند که بتوانند برای آینده نظام مفید باشند.

جانشین سازمان بسیج اساتید لرستان برگزاری دو کرسی نظریه پردازی و نقد و نظر را از دیگر برنامه های سازمان بسیج اساتید لرستان در سال جاری اعلام کرد و گفت: این کرسی ها در راستای منویات رهبر معظم انقلاب طی فصول پاییز و زمستان برگزار می شوند.

ویسکرمی به توانمندی اساتید بسیجی استان لرستان برای برگزاری کارگاه های جنگ نرم اشاره کرد و گفت: این اساتید دوره های لازم را برای برگزاری کارگاه های جنگ نرم گذرانده اند و با این حال انتظار داریم که سایر اقشار بسیج در استان از ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 حلقه علمی در بسیج اساتید لرستان تشکیل می شود

29 حلقه علمی در بسیج اساتید لرستان تشکیل می شود