مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 13:502015-05-06ورزشي

شهردار مشهد: 1600 پروژه امسال برای شهر مشهد تعریف شده است


در بودجه امسال شهرداری مشهد بیش از یک هزار و 600 پروژه برای شهر تعریف شده است.

- " از مشهد، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در آیین افتتاح دو مجموعه ورزشی در منطقه 5 مشهد اظهار کرد: از ابتدای فعالیت شورای چهارم و مدیریت شهری تمام سعی خود را انجام دادیم تا حاشیه شهر مشهد را به متن تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه شورای چهارم شهر مشهد نیز به دنبال نگاه توام با عدالت در مناطق شهرداری مشهد است، بیان داشت: درخواست شورای شهر این بود که با بسیج تمام امکانات کفه ترازو مناطق حاشیه شهر نسبت به دیگر نقاط شهر را به سمت تعادل میزان کنیم و یکی از ادعای های ما این است که آمده ایم حاشیه را به متن تبدیل کنیم.

مرتضوی بیان داشت: در 17 ماه گذشته با توجه به قولی که به شورای چهارم و مردم داده ایم تمام سعی خود را برای عملیاتی کردن آن انجام داده ایم و امروز در توسعه فضای سبز، حمل و نقل عمومی، آسفالت معابر خاکی، نابسامانی های اجتماعی و بسیار از موارد دیگر در حاشیه شهر مشهد گام های اساسی برداشته شده و همچنین خطوط 2، 3 و 4 مشهد در مناطق کم برخوردار شهر مشهد احداث می شود و نگاه شهرداری توجه ویژه به مناطق کم برخوردار است.

شهردار مشهد عنوان داشت: در بودجه نزدیک به 3 هزار میلیارد تومانی شهرداری در سال 94 بالغ بر یک هزار و 600 پروژه تعریف شده و به صورت میانگین باید تا پایان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: 1600 پروژه امسال برای شهر مشهد تعریف شده است

شهردار مشهد: 1600 پروژه امسال برای شهر مشهد تعریف شده است