مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 08:412015-05-06ورزشي

تاکید گودرزی بر جلوگیری از هدر رفتن بودجه


وزیر ورزش با تقدیر از همراهی و هماهنگی مسئولان و کارکنان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برهم افزایی برنامه ها برای جلوگیری از هدر رفتن بودجه و نتیجه گیری بهتر و کیفی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سومین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و شهریان معاون امور ورزش بانوان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کیومرث هاشمی گزارشی از بودجه بندی و مراحل آماده سازی و کسب سهمیه بازی های المپیک ارائه کرد.

خسروی وفا هم با ارائه برنامه ها برای سال 94 به توضیح وضع رشته های مدال آور و امید کسب مدال پرداخت و شرایط اعزام و اردوهای داخلی و خارجی و مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک و میزان هزینه ها را به اطلاع اعضای این ستاد رساند.

دکتر سجادی هم با اشاره به تجربه موفقیت آمیز اجرای تفاهم نامه ها بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بازی های آسیایی کره جنوبی گفت: در بازی های اینچئون هزینه به خوبی مدیریت شد و نتیجه کاروان کیفی ایران مرغوبیت مدال ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید گودرزی بر جلوگیری از هدر رفتن بودجه

تاکید گودرزی بر جلوگیری از هدر رفتن بودجه