مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 07:252015-05-06سياسي

فرماندار همدان خبر داد مصرف آب در همدان بالاتر از حد استاندارد


مصرف آب در استان همدان بالاتر از حد استاندارد است و شوراهای اسلامی و دهیاران باید خطر کم آبی را به گوش مردم برسانند.

- " از همدان، علی تعالی شب گذشته در همایش شوراهای اسلامی شهرستان همدان اظهار کرد: کم آبی این روزها یکی از معضل هایی است که دولت با آن دست و پنجه نرم می کند و قطعاً شوراهای اسلامی در حل این معضل می توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه معضل کم آبی و خشکسالی هم اکنون در دو بخش مدیریت می شود، بیان کرد: مدیریت تامین آب و مدیریت مصرف آب در رفع معضل کم آبی باید با دقت و برنامه ریزی کارشناسی انجام شود.

فرماندار شهرستان همدان جمع آوری آب های سطحی و حفر چاه را از جمله برنامه های کوتاه مدت مدیریت تأمین آب عنوان کرد و افزود: بحث انتقال آب از سد تالوار به همدان از برنامه های بلندمدت مدیریت مصرف آب است.

وی با بیان اینکه در مدیریت مصرف آب نیازمند کمک شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، خاطرنشان کرد: اکنون مصرف آب به لحاظ استاندارد در استان بسیار بالاست و شوراهای اسلامی و دهیاران باید خطر کم آبی را به گوش مردم برسانند.

تعالی با تاکید بر اینکه وضعیت کم آبی دیگر اجازه کشاورزی محصولات پرآب بر را نمی دهد، گفت: اکنون به واسطه قرار گرفتن در وضعیت کم آبی و خشکسالی کشاورزان نمی توانند از شیوه های آبیاری غرقابی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار همدان خبر داد مصرف آب در همدان بالاتر از حد استاندارد

فرماندار همدان خبر داد مصرف آب در همدان بالاتر از حد استاندارد