مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 00:002015-05-05سياسي

عراقچی: فراتر از پروتکل الحاقی چیزی را نپذیرفته ایم (3)


عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: فراتر از پروتکل الحاقی هیچ نظام و رژیم بازرسی را نپذیرفته ایم و نخواهیم پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی در ادامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره اینکه آیا قرار است فراتر از پروتکل الحاقی کاری انجام شود گفت: نمی دانم چرا فضا سازی روانی که طرف مقابل ما، بویژه طرف امریکایی انجام می دهد اینقدر راحت در ایران پذیرفته می شود و انعکاس و سر و صدا بپا می کند .

وی افزود: این بازرسی ها و توافق چیز عجیبی نیست و حتی بدون توافقی که ما انجام می دهیم و بدون توافق ژنو نیز وجود داشته است.

عراقچی گفت: ما به عنوان یک عضو quotation mark ان پی تی quotation mark وقتی که موافقنامه پادمان را سال های پیش با آژانس بین المللی انرژی اتمی امضا کردیم در حقیقت قبول کردیم که تمام تاسیسات هسته ای خود را در معرض بازرسی و بازدید های آژانس قرار بدهیم و در مقابل این حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای برای ما ایجاد شود .

وی افزود : این کاری نیست که فقط ما کرده باشیم ، بلکه تمام کشورهای که به quotation mark ان پی تی quotation mark ملحق شده اند در واقع با این برداشت وارد ان پی تی شده اند که در مقابل برخورداری از حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و همکاری که کشورهای دیکر با انها خواهند کرد ، تاسیسات ، برنامه ها و مراکز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: فراتر از پروتکل الحاقی چیزی را نپذیرفته ایم (3)

عراقچی: فراتر از پروتکل الحاقی چیزی را نپذیرفته ایم (3)