مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 23:452015-05-05سياسي

عراقچی: در لوزان به مجموعه ای از راحل ها رسیدیم (2)


عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: در لوزان به مجموعه ای از راه حل ها رسیدیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عباس عراقچی در گفتگو با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره مذاکرات لوزان افزود : بیانیه لوزان یک بیانیه مطبوعاتی بسیار مختصری است و در انجا نیز اشاره شده که تمام تحریم ها اعم از چند جانبه و یک جانبه که از سوی آنها اعمال شده است ، مد نظر خواهد بود.

وی گفت: در متن توافق نهایی این مورد پذیرش است و مشاهده خواهد شد که تمام تحریم های اتحادیه اروپا ،امریکا اعم از کنگره امریکا، دستورات اجرایی رییس جمهور و تحریم های شورای امنیت همه اینها مد نظر قرار گرفته است و برداشته خواهد شد .

عراقچی در پاسخ این سوال که به نظر شما اینکه با صراحت بحث تجاری، فناوری ، مالی و انرژی مانند توافقنامه ژنو قید شده باشد بهتر نیست تا احتمال بهانه جویی را از طرف غربی بگیرد؟ گفت: در متن توافق نهایی و آن چیزی که ما هم اکنون در حال نگارش هستیم، قید شده است و با جزییات قید خواهد شد .

عضو ارشد تیم هسته ای گفت: آنچه که به عنوان بیانیه مطبوعاتی لوزان در پایان مذاکرات صادر شد، کلیتی بود از انچه که اتفاق می افتد و همانطور که مشاهد شد این بیانیه یک صحفه و نیم، دو صفحه بیشتر نیست و بخشی از آن نیز مقدمات است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: در لوزان به مجموعه ای از راحل ها رسیدیم (2)

عراقچی: در لوزان به مجموعه ای از راحل ها رسیدیم (2)