مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 23:452015-05-05سياسي

تحریم هادر روز اول اجرای توافق لغو می شود


عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد: پس از امضای توافقنامه نهایی طرف مقابل لغو تمامی تحریم ها را اعلام اما روزی که این توافقنامه به اجرا دربیاید تمام تحریم ها برداشته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا سید عباس عراقچی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو با بیان اینکه بحث لغو تحریم ها مهم ترین بحثی است که در مذاکرات داشتیم و آنچه که طبق نظرات ما است این است که در ابتدای اجرای توافقنامه تمامی تحریم ها باید برداشته شود.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای با تاکید براینکه تمام تحریم های مالی در روز اجرایی شدن توافق لغو خواهد شد، ابراز کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که قوانین مربوطه را مشخص و بر روی کاغذ بیاوریم و آن را به ثبت برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعهدات طرفین در روزی که توافقنامه نهایی به امضا می رسد به اجرا در خواهد آمد، گفت: روزی که توافق نامه به امضا برسد، طرفین باید اقداماتی را برای اجرای آن انجام دهند.

در حال حاضر کنگره امریکا به دنبال تصویب لایحه ای است که ممکن است اجرای آن را به تعویق بیاندازد.

معاون وزارت امور خارجه در مورد اینکه در فاصله امضای توافقنامه تا اجرای آن طرفین چه اقداماتی را انجام می دهند، اظهار کرد: در آن زمان دو طرف آماده اجرای تعهدات می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم هادر روز اول اجرای توافق لغو می شود

تحریم هادر روز اول اجرای توافق لغو می شود