مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 20:302015-05-05فرهنگي

محاکمه مرد گناهکار پس از 160 فقره جنایت


محاکمه مرد روانی که 2 سال گذشته در سالن سینمای شهر دنور ایالت کلرادو، آمریکا قتل عام به راه انداخته بود همچنان ادامه دارد.

او در طول پخش فیلم سینمایی " بتمن" تلاش کرد تا 400 تماشاچی سالن سینما را به قتل برساند فقط برای اینکه عقده های روانی شکست های ممتد .

- محاکمه مرد روانی که 2 سال گذشته در سالن سینمای شهر دنور ایالت کلرادو، آمریکا قتل عام به راه انداخته بود همچنان ادامه دارد.

او در طول پخش فیلم سینمایی " بتمن" تلاش کرد تا 400 تماشاچی سالن سینما را به قتل برساند فقط برای اینکه عقده های روانی شکست های ممتد خود درزندگی را تخلیه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه شبانه، محاکمه طولانی مدت " جیمز هولمز" که متهم به کشتن 12 انسان بی گناه و مجروح کردن 70 تن در یک قتل عام است، روزهای پایانی خود را سپری می کند.

ماموراصلی این پرونده ، به نام " جورج براچلر" در جلسه دادگاه سخن های خود خطاب به قضات را با نشان دادن عکس درب خروجی سینما که با خون آغشته شده بود، آغاز کرد.

او ادعا کرد که " هولمز" 27 ساله روانی ، فکر این کشتار فجیع را همه عمر درون سینه خود داشت.

وی در دادگاه افزود: همانطور که اطراف درب سینما رامشاهده می کنید ، جز خون، جای گلوله و جسد های انسان های بی گناه چیز دیگری نمی بینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه مرد گناهکار پس از 160 فقره جنایت

محاکمه مرد گناهکار پس از 160 فقره جنایت