مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 17:502015-05-05بين الملل

17 کشته در حملات پهپاد آمریکایی درافغانستان


رسانه های خارجی روز دوشنبه در گزارشی از کشته شدن 17 شهروند افغانی در حمله یک فروند هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) آمریکایی در شرق این کشور خبر دادند.

- این گزارش به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه افزود : حضرت حسین مشرقیوال، سخنگوی پلیس ولایت ننگرهار افغانستان اعلام کرد که حداقل 17 نفر از اعضای طالبان در حمله یک فروند پهپاد آمریکایی به مواضع این گروه تروریستی در شرق افغانستان در ولایت ننگرهار کشته شدند.

وی همچنین در گفت وگو با خبرگزاری ها زمان این حمله پهپادی را اواخر وقت دیشب در منطقه بیلی ننگرهار در امتداد بزرگراه جلال آباد ـ کابل اعلام کرد و از حضور یک فرمانده گروه تروریستی طالبان به نام ملا داود نیز در میان کشته های این حمله خبر داد.

به گفته این سخنگوی پلیس، این دسته از اعضای طالبان در حالی مورد حمله پهپادی قرار گرفتند که قصد داشتند یک عملیات تروریستی را علیه نیروهای امنیتی افغانستان در امتداد این اجرایی کنند.

این گزارش همچنین به نقل از کریستوفر بلچر، سخنگوی ناتو اعلام کرد که نیروهای خارجی به تازگی تحت فرماندهی نظامیان امریکا حملات هوایی متعددی را در منطقه غیرنظامی مهمند دیره در همین ولایت انجام دادند، از جمله آنها حمله دو روز پیش پهپاد آمریکایی دیگر در ننگرهار بود که در آن حمله نیز 12 عضو دیگر گروه تروریستی طالبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 کشته در حملات پهپاد آمریکایی درافغانستان

17 کشته در حملات پهپاد آمریکایی درافغانستان