مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 17:102015-05-05حوادث

فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد توقیف محموله 1.5 تنی مواد مخدر در سیرجان


با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان از یک باند قاچاق مواد مخدر، یک هزار و 430 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

- " از سیرجان، هادی ثمره عصر امروز در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند بزرگ حمل مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: با اطلاع از حمل محموله بزرگ مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح که از تهران عازم استان فارس بودند، بیراهه را برای رسیدن به مقصد انتخاب کرده بودند، اقدامات اطلاعاتی انجام شد.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: دو تیم از کارکنان مبارزه با مواد مخدر پس از آموزش و توجیه لازم به کمین نشستند و در مسیر تردد قرار گرفتند که پس از نیم ساعت درگیری مسلحانه با این باند قاچاق مسلح یک قبضه اسلحه کلاشینکف و مهمات و سه خودروی اشرار توقیف و چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر و دو نفر متواری شدند که به زودی دستگیر می شوند.

ثمره از همکاری مردم در انهدام باند قاچاق قدردانی کرد و از برخی افراد نیز که با این باند همکاری و راه پاک کن بودند، انتقاد کرد و گفت: افرادی که همکاری در شناسایی مسیر و دادن اطلاعات برای اشرار مسلح داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران انتظامی بدون هیچ گونه خسارت یا جراحتی عملیات را به خوبی انجام دادند و مواد مکشوفه هم از نوع تریاک و حشیش بود و در این عملیات فقط خودروی پلیس دچار حادثه از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد توقیف محموله 1.5 تنی مواد مخدر در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد توقیف محموله 1.5 تنی مواد مخدر در سیرجان