مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 16:312015-05-05اقتصادي

ایران نباید به محلی برای واردات کالاهای مصرفی شرکت های اروپایی تبدیل شود


ایران نباید به محلی برای واردات کالاهای مصرفی شرکت های اروپایی تبدیل شود بلکه این شرکت ها باید نسبت به سرمایه گذاری و تولید در ایران اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اسحاق جهانگیری ظهر امروز (سه شنبه) در جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی، یکی از انتظارات از این ستاد را تبیین خط مشی برای تعاملات و ارتباطات اقتصادی در دوران پس از تحریم عنوان کرد و گفت: با توجه به تحلیل های کارشناسی موجود مبنی بر گسترش جریان اقتصاد جهانی در حوزه کشورهای آسیایی، باید از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را برای ترسیم راهبردی مناسب در روابط اقتصادی خارجی خود انجام دهیم.

وی افزود: البته هم اکنون نیز بیشتر صادرات و واردات و تعاملات بازرگانی ایران با کشورهای آسیایی انجام می شود و به دلیل برخی تعاملات سیاسی، این کشورها تا کنون رابطه نزدیک تری با جمهوری اسلامی ایران داشته اند.

معاون اول رییس جمهور همچنین بر لزوم فراهم شدن زیرساخت های لازم برای توسعه هرچه بیشتر روابط اقتصادی با کشورهای آسیایی تاکید کرد و افزود: در حال حاضر برخی کشورها نظیر روسیه آمادگی گسترش همکاریهای بازرگانی با ایران را دارند اما به دلیل فراهم نبودن برخی زیرساخت های داخلی، دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه هنوز محقق نشده که لازم است با تبیین شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران نباید به محلی برای واردات کالاهای مصرفی شرکت های اروپایی تبدیل شود

ایران نباید به محلی برای واردات کالاهای مصرفی شرکت های اروپایی تبدیل شود