مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 13:202015-05-05سياسي

راضی نیستم برای بازگشت پیکر شهید، دلاری به تکفیری ها داده شود!


حاضر نیستم بپذیرم برای بازگشت پیکر همسر شهیدم حمله ای صورت گیرد و مدافعین حرم اهل بیت (ع) به سختی بیفتند.

همسر شهید کجباف به تأسی خود به مادران و همسران شهدای کربلا اشاره کرد و اظهار داشت: - گمنامی واژه ای است که برای مردان آسمانی تقریر می شود و اگر شهادت که بالا ترین مزد خوبان است، با گمنامی عجین شود، موهبتی است که جز برای خاصان درگاهش نمی باید.

شاید امروز و در این عصر شلوغ اطلاعات و خودنمایی گمنامی بسیار سخت جلوه کند؛ اما هنوز کسانی هستند که مانند مادرشان بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گمنام شهید می شوند و حتی خانواده شان نیز به این امر افتخار می کنند و برای نجات شیعیان و مسلمانان حتی از جنازه عزیزترینشان می گذرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار حاج هادی کجباف ظهر روز یکشنبه سی ام فروردین طی عملیاتی که در منطقه بصر الحریر استان درعا صورت گرفت به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

در این زمینه، برخی شبکه های اجتماعی وابسته به گروه های تکفیری مدعی شدند که پیکر مطهر این شهید شوشتری در اختیار آنان است.

سردار شهید حاج هادی کجباف یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که در حال کمک به هدایت عملیات نظامی ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در سوریه (جبهه النصره) پس از قرار گرفتن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راضی نیستم برای بازگشت پیکر شهید، دلاری به تکفیری ها داده شود!

راضی نیستم برای بازگشت پیکر شهید، دلاری به تکفیری ها داده شود!