مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 08:352015-05-05سياسي

برگزاری مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت زینب(س) در زینبیه دمشق


دلدادگان کوی حسینی در سالروز رحلت جانگداز بزرگ بانوی کربلا ، حضرت زینب کبری (س) در حرم مطهرش نوحه سرودند و بر مظلومیت ام المصائب گریستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از دمشق، همزمان با این مناسبت ، کاروانهای زیارتی شیعیان اهل بیت (ع) از کشورهای مختلف اسلامی، خود را به مرقد مطهر عقیله بنی هاشم رساندند و با نوحه خوانی و سینه زنی در مصیبت شیر زن کربلا عزاداری کردند.

یکی از زائران که اهل شهر حلب بود ، به خبرنگار صداوسیما گفت: ما از ظلم و جنایات تروریست های تکفیری به حضرت زینب پناه بردیم و با یادآور شدن مصیبتها و رنج هایی که ایشان تحمل کردند،آوارگی و مصیبتهای خودمان را فراموش می کنیم ؛ حضرت زینب (س) اسوه استقامت و صبر است و ما از ایشان ایمان و شکیبایی را آموختیم.

برپایه این گزارش، عزادران با حضور در صحن و سرای حرم مطهر بانوی صبر و استقامت ، در مراسم سوگواری که به اهتمام دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه برگزار شد، شرکت و در شعر و مرثیه های خود تصریح کردند: حضرت زینب کبری(س) هرگز مانند روز عاشورا تنها و بی یاور نخواهند ماند.

یک جوان عراقی گفت: ما در قالب کاروان هایی از کویت ، بحرین و عراق به زیارت حضرت زینب (س) شرفیاب شدیم و خدا را شاکر هستیم که به همت جوانان رشید ، امنیت در منطقه زینبیه برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت زینب(س) در زینبیه دمشق

برگزاری مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت زینب(س) در زینبیه دمشق