مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 04:502015-05-05ورزشي

مدیر کل زندان های لرستان: رویکرد سازمان زندان ها اصلاح و تربیت زندانیان است


مدیر کل زندان های استان لرستان گفت: رویکرد سازمان زندان ها اصلاح و تربیت زندانیان است - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خرم آباد محمد علی محمدی دوشنبه شب با حضور در مراسم اعتکاف مددجویان زندان های استان لرستان در مسجد شهید ابطحی خرم آباد بیان کرد: در راستای انجام برنامه های فرهنگی و تربیتی در زندان های لرستان مراسم اعتکاف برای مددجویان برگزار شد و استان لرستان نخستین استان کشور است که مراسم اعتکاف زندانی ها را در مساجد خارج از فضای زندان و در مساجد داخل شهر برگزار می شود.

وی افزود: با انجام چنین برنامه هایی به صورت واضح شاهد تغییر در روحیات و فکر و اندیشه زندانیان به هنگام بازگشت آنها به جامعه بوده ایم.

محمدی با اشاره به برگذاری برنامه های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی در زندان های استان لرستان خاطر نشان کرد: رویکرد سازمان زندان ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان و بازگرداندن اصلاح شده، آنها به خانواده و جامعه است و ما دوره های آموزشی از سطح ابتدایی تا دانشگاه را برای آنها برگزار می کنیم.

مدیر کل زندان های استان لرستان گفت: حدود 150 نفر از زندانیان سراسر استان در مراسم اعتکاف مساجد خارج از زندان شرکت کرده اند و با توجه به فضای معنوی خوبی که در این مراسم وجود دارد امیدواریم شاهد اثرات مثبت آن در زندانی ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل زندان های لرستان: رویکرد سازمان زندان ها اصلاح و تربیت زندانیان است

مدیر کل زندان های لرستان: رویکرد سازمان زندان ها اصلاح و تربیت زندانیان است