مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 23:202015-05-04بين الملل

لیلا کریمی مصر متحد غیر غربی روسیه


روابط تاریخی دو کشور روسیه و مصر، و تجربه مثبت آنها نشان می دهد، مسکو و قاهره از فرصت خوبی برای توسعه همکاری های بسیار نزدیک با یکدیگر برخوردار هستند ، - دیدار رییس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین از مصر فرصتی برای این کشور بود تا آلترناتیوی را به رهبری امریکا در منطقه خلق کندو جنبشی را به فرماندهی روسیه در اتحادیه اقتصادی اوراسیا بوجود آورد.

دیدار رسمی پوتین رییس جمهور روسیه از قاهره را می توان یکی از مهم ترین مسائل منطقه در سال های اخیر قلمداد کرد ، اولین دیدار یک رهبر روسیه از مصر از سال 2005.

هنگامیکه رییس جمهور منتخب مصر السیسی در اولین سفر بین المللی خود در آگوست 2014 از سوچی دیدار نمود ، این موضوع سیگنال های مثبتی را در جهت همکاری های فعال تقریبا در تمام زمینه های مهم از نظامی گرفته تا اقتصادی ، فرهنگی و آموزشی میان مصر و روسیه پدید آورد.

دیدار اخیر پوتین شالوده روابط مصر روسیه را که در طول نشست شکل گرفته بود تصریح نمود.

بطور همزمان دیدار پوتین از قاهره به غرب نشان داد که علی رغم تلاش های آنان برای نشان دادن چهره منزوی از روسیه در سایه بحران اوکراین او همچنان رهبر متنفذ جهان باقی مانده است.

در کنفرانس خبری بعد از گفتگوهای محرمانه سه شنبه 10 فوریه رییس جمهور پوتین در بیانیه خود بر موفقیت هایی که دو کشور سال گذشته در زمینه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیلا کریمی مصر متحد غیر غربی روسیه

لیلا کریمی مصر متحد غیر غربی روسیه