مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 23:052015-05-04فرهنگي

فارس گزارش می دهد زیبایی های هنری ناشناخته بر روی سنگ و چوب در گهواره تمدن+تصاویر


هنرمندانی گمنام با استعدادهای تحسین برانگیز در استان کرمانشاه وجود دارند که به دلیل بی توجهی مسئولان مربوطه ناشناخته مانده اند.

- " از کرمانشاه، استان کرمانشاه سرزمین هنرمندان بزرگی است که آثار ماندگاری در تاریخ این سرزمین از خود به یادگار گذاشته اند و هنر از دیرباز در این منطقه جایگاه ارزنده ای داشته است.

هنرمندان کرمانشاهی بسیاری در سطح کشور و حتی در سطح جهانی مطرح هستند و همواره آثار فاخر و اقدامات ماندگاری انجام داده و می دهند.

با این حال هنرمندان گمنام، اما بزرگی وجود دارند که تنها اگر ذره ای به مردم معرفی شده بودند در سطح گسترده ای مطرح می شدند و این افراد با کمترین امکانات و بدون هیچ ادعایی در گوشه ای به عشق و علاقه خود می پردازند.

جهانشاه کریمی، هنرمند گمنامی است که در شهرستان سرپل ذهاب واقع در غرب استان کرمانشاه با کمترین امکانات به شکلی زیبا از سنگ های بزرگ و سخت، تندیس های دیدنی می سازد.

این هنرمند از 10 سال پیش این کار را شروع کرده و تاکنون بیش از 45 اثر در ابعاد مختلف از سنگ تراشیده و ساخته است.

آثار و تندیس هایی که وی ساخته از ظرافت خاصی برخوردار است و هر بیننده ای را به حیرت وامی دارد که این ظرافت چگونه بر روی سنگ های سخت پیاده شده است! وی با انجام بیش از 14 ساعت کار در طول شبانه روز، مجسمه هایی در اطراف روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد زیبایی های هنری ناشناخته بر روی سنگ و چوب در گهواره تمدن+تصاویر

فارس گزارش می دهد زیبایی های هنری ناشناخته بر روی سنگ و چوب در گهواره تمدن+تصاویر