مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 20:102015-05-04سياسي

امام جمعه خوشاب خبر داد وقف یک هکتار زمین برای ساخت حوزه علمیه در خوشاب


امام جمعه خوشاب از وقف زمینی به مساحت یک هکتار برای ساخت حوزه علمیه در این شهرستان خبر داد.

- " از سبزوار، حجت الاسلام حیدرعلی یوسف زاده امشب در دیدار با رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با انتقاد از وضعیت استقرار ادارات در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان خوشاب دارای 360 موقوفه است که متاسفانه به دلیل عدم استقرار اداره اوقاف در شهرستان وقفیات این شهر در جای دیگری هزینه می شود.

امام جمعه خوشاب با بیان اینکه سازمان اوقاف کاری در زمینه صرف موقوفات برای فعالیت های فرهنگی در شهرستان نکرده است، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل نبود اعتبارات و برنامه فرهنگی امروز شهرستان با تهدیدات مختلف فرهنگی مواجه است.

وی با بیان اینکه نبود اداره تبلیغات اسلامی سبب شده تا ما در حوزه استقرار روحانیون در شهرستان نیز با مشکلاتی مواجه باشیم، افزود: متاسفانه در سطح شهرستان خوشاب فقط هفت روحانی مستقر داریم که این مسئله برای انجام فعالیت های فرهنگی اسلامی یک تهدید مهم است.

یوسف زاده با بیان اینکه استقرار ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف از ضروریات این منطقه است، یادآور شد: یکی از دغدغه های مهمی که در این منطقه تبدیل به معضل شده مسئله افزایش میزان طلاق ها در روستاها و شهر خوشاب است که باید تدبیری جدی در این حوزه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خوشاب خبر داد وقف یک هکتار زمین برای ساخت حوزه علمیه در خوشاب

امام جمعه خوشاب خبر داد وقف یک هکتار زمین برای ساخت حوزه علمیه در خوشاب