مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 19:402015-05-04اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد هوشمندسازی یک هزار کلاس درس اردبیل


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک هزار کلاس درس در استان اردبیل هوشمند شده و دانش آموزان از امکانات نوین در حوزه آموزشی و تربیتی استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در نشست با جمعی از معلمان در اردبیل اظهار کرد: ما در مناطق محروم و روستایی به جای واحد آموزشی از ظرفیت 100 کانکس که وضعیتی مطلوب تر و رضایت بخش تر حتی نسبت به واحدهای آموزشی تخریبی دارند، استفاده می کنیم تا به عنوان مجموعه آموزشی و پرورشی از ظرفیت آنها استفاده شود.

وی گفت: در سطح استان دو هزار و 900 واحد آموزشی در 19 ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان اردبیل وجود دارد و در این مدارس بیش از 20 هزار معلم و 230 هزار دانش آموز مشغول تحصیل و فراگیری علم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: فردا با حضور مسئولان استانی آیین تجلیل از معلمان نمونه استان اردبیل به تعداد 14 نفر برگزار می شود.

سپهری به کمبود فضاهای آموزشی در برخی از مناطق و نواحی استان اشاره کرد و ادامه داد: ما در ناحیه یک و دو اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال با کمبود فضاهای آموزشی روبه رو هستیم که سعی در تعمیر، بهسازی و توسعه فضاهای آموزشی است.

وی علت به وجود آمدن این مشکلات را مهاجرپذیر بودن برخی از شهرها نظیر اردبیل و پارس آباد اعلام کرد و گفت: 10 سال پیش ناحیه یک اردبیل 52


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد هوشمندسازی یک هزار کلاس درس اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد هوشمندسازی یک هزار کلاس درس اردبیل