مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 19:352015-05-04سياسي

مسئولان موانع ازدواج جوانان را برطرف کنند


مسئولان با پیگیری خود موظف به رفع موانع ازدواج جوانان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آیت الله بروجردی این شهرستان اظهار داشت: مهم ترین مشکل امروز جامعه بالا رفتن سن ازدواج جوانان است.

وی با اشاره به لزوم تسریع در سهولت امر ازدواج، افزود: کسی که در اوایل جوانی ازدواج می کند بیش از نیمی از دین خود را از دستبرد شیاطین حفظ می کند و می تواند با فراغ بال به آینده و تحصیلات خود ادامه دهد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با ابراز تأسف از بی توجهی مسئولان کشور نسبت به این مقوله مهم در بین جوانان، عنوان کرد: امروز هیچ مسئولی در کشور حاضر نیست پرچم دار امر خطیر ازدواج جوانان شود و گوشه ای از مسئولیت های ستاد ازدواج جوانان را به عهده بگیرد.

حجت الاسلام قرائتی با توصیه به جوانان در لزوم سهولت در ازدواج، بیان کرد: جوانان نباید تنها به دنبال تحصیلات خود باشند و از این مهم غافل مانده و آن را به زمان دیگری موکول کنند بلکه آن ها باید بدانند اگر ازدواج موفقی داشته باشند می توانند در ادامه زندگی خود موفق باشند.

وی با برشمردن آثار زیانبار تأخیر در ازدواج جوانان، تصریح کرد: ضروری است مسئولان باهمت و تلاش خود هریک گوشه ای از این نواقص را مدیریت کرده تا شاهد بروز ناهنجاری های عدیده دیگری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان موانع ازدواج جوانان را برطرف کنند

مسئولان موانع ازدواج جوانان را برطرف کنند