مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:162015-05-04سياسي

اعمال فشار دانشگاه حکیم سبزواری بر تشکل جامعه اسلامی و لغو برنامه های این تشکل


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این تشکل دانشجویی چند ماهی است که با فشار دانشگاه مبنی بر لغو یا تغییر برنامه، رو به رو شده و این فشارها روز به روز افزایش می یابد.

- مهدی سلمانی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید آحاد ملت علی الخصوص قشر دانشجو فکر می کردند که رییس جمهورشان نماینده تمام ملت است نه حزب و گروهی خاص.

وی ادامه داد: پس از انتخابات در محیط دانشگاه با مشکلاتی مواجه می شویم که به ناچار باید حرفمان را نقض کنیم و بگوییم که ایشان نماینده تمام ملت نیست.

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به لغو برنامه های تشکل های دانشجویی توسط دانشگاه گفت: فشار بر تشکل های دانشجویی که اغلب منتقد دولت هستند و لغو یا تغییر در برنامه و ایجاد فشار برای عدم برگزاری برنامه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان تنها بخش کوچکی از اقدامات مسئولین این دانشگاه در این مدت است.

سلمانی زاده بیان داشت: تشکل جامعه اسلامی دانشجویان چند ماهی است که با فشار دانشگاه مبنی بر لغو یا تغییر برنامه های این تشکل دانشجویی که هدفی جز عملیاتی ساختن منویات رهبری ندارد، روبه رو شده و این فشارها روز به روز افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال فشار دانشگاه حکیم سبزواری بر تشکل جامعه اسلامی و لغو برنامه های این تشکل

اعمال فشار دانشگاه حکیم سبزواری بر تشکل جامعه اسلامی و لغو برنامه های این تشکل