مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:452015-05-04بين الملل

مقام های جدید عربستان را بشناسید


'مفرج الحقبانی' در سال 2011 میلادی پس از کناره گیری عبدالواحد بن خالد حمید، معاون وزیر کار عربستان از منصبش به درخواست شخصی، به عنوان معاون وزیر کار برگزیده شد.

- مفرج الحقبانی در سال 2011 میلادی پس از کناره گیری عبدالواحد بن خالد حمید، معاون وزیر کار عربستان از منصبش به درخواست شخصی، به عنوان معاون وزیر کار برگزیده شد.

پادشاه عربستان اخیرا در اقدامی غیرمنتظره دست به تغییراتی گسترده در ترکیب حاکمیت خاندان این کشور زد؛ در تغییرات جدید مقرن بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان برکنار و شاهزاده محمد بن نایف بن عبدالعزیز جانشین ولیعهد به سمت ولیعهد جدید منصوب شد و عادل الجبیر نیز وزیر خارجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نکته قابل توجه در این تغییر و تحول ها این است که بیشتر مقام های ارشد جدید عربستان مدتی در آمریکا به سر برده و در این کشور به تحصیل پرداخته اند.

** ولی عهد جدید عربستانشاهزاده محمد بن نایف بن عبدالعزیز آل سعود در سال 1959 میلادی به دنیا آمد؛ وی یکی از پسران شاهزاده نایف بن عبدالعزیز آل سعود، ولی عهد پیشین این کشور از همسرش شاهزاده جوهره بنت عبدالعزیز بن مساعد آل سعود است.

وی تحصیلات مقدماتی خود را در ریاض گذراند و در سال 1981 میلادی در رشته علوم سیاسی از یکی از دانشگاه های آمریکا فارغ التحصیل شد و پس از آن نیز چندین دوره نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام های جدید عربستان را بشناسید

مقام های جدید عربستان را بشناسید