مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:352015-05-04بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: سازمان ملل حق دخالت در امور کشورها را ندارد


سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: سازمان ملل متحد حق دخالت در امور کشورها را ندارد و نمی تواند بجای حاکمیت کشورها تصمیم گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تسنیم اسلم سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان امروز و در واکنش به اعتراض هند مبنی بر آزادی عامل حادثه تروریستی بمبیی به قید ضمانت و درخواست از سازمان ملل برای فشار به اسلام آباد اظهار داشت: کسانی که از سوی سازمان ملل تحریم شده اند نگاه داشتن آنها در زندان الزام آور نیست و سازمان ملل نباید در این مورد کشوری را تحت فشار قرار دهد.

وی افزود: سازمان ملل متحد می تواند دارایی برخی گروه های تروریستی مانند القاعده را مسدود و خرید و فروش سلاح توسط آنها را تحریم کند، اما لازم نیست که کشور مورد نظر این افراد را در زندان نگاه دارد.

اسلم تأکید کرد: هر کشوری حق دارد که در مورد تحریم تروریست ها به سازمان ملل متحد مراجعه کند اما این سازمان حق مداخله در این خصوص را ندارد.

اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در حالی مطرح می شود که هند از سازمان ملل خواسته است، پاکستان را مجبور نماید لکهوی یکی از متهمان حمله تروریستی بمبیی، را مجازات و به زندان بیاندازد.

بتازگی دادگاهی در پاکستان قرار آزادی مشروط لکهوی صادر کرد اما پلیس وی را تحت قانون نظم عمومی در بازداشت نگه داشت تا اینکه دادگاه عالی لاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: سازمان ملل حق دخالت در امور کشورها را ندارد

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: سازمان ملل حق دخالت در امور کشورها را ندارد