مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:252015-05-04سياسي

عضو شورای اسلامی شهر قزوین: سپاهیان نام آوران و ثابت قدمان مسیر حق و حقیقت اند


عضو شورای اسلامی شهر قزوین سپاهیان را از نام آوران و ثابت قدمان مسیر حق و حقیقت دانست و گفت: بر تن کردن لباس سپاه سعادت می خواهد.

- " از قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ظهر امروز به همراه جمعی از فرماندهان سپاه با ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دیدار و گفت وگو کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این دیدار در سخنانی با تأکید بر ارزش و جایگاه والای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب افراد و مجموعه های مهمی اجرای برنامه های فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند، اما هنوز به نتیجه مطلوب دست نیافتیم.

بنابراین حرکت بزرگی لازم است تا تحولی بزرگ حاصل شود.

حسین صلح جو، استفاده از توانمندی و ظرفیت سپاه و بسیج به عنوان تشکل مردمی برای اجرای برنامه های فرهنگی را مؤثر دانست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر مقوله های همکاری شورا و شهرداری اعلام کرد.

فرج الله فصیحی رامندی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه بالای سپاه در نظام جمهوری اسلامی، حرکت در مسیر سپاه و بسیج را موجب بصیرت و روشنایی اندیشه برشمرد و افزود: فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری در عصر حاضر فصل الخطابی است که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای اسلامی شهر قزوین: سپاهیان نام آوران و ثابت قدمان مسیر حق و حقیقت اند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین: سپاهیان نام آوران و ثابت قدمان مسیر حق و حقیقت اند