مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:052015-05-04سياسي

رییس شورای شهر اسلامشهر: اساسی ترین مطالبه اسلامشهر اتصال به متروی تهران است


رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: اساسی ترین مطالبه مردم اسلامشهر، اتصال به خط 3 مترو تهران است.

- " ازغرب استان تهران ، ولی الله اصغری ظهر امروز در دومین نشست خبری شورای چهارم اظهار داشت: اساسی ترین و ضروری ترین مطالبه ما نمایندگان مردم از دولت، مجلس شورای اسلامی و دست اندرکاران، شروع قریب الوقوع عملیات احداث مترو و اتصال شهرستان اسلامشهر به خط 3 مترو تهران است.

اصغری با تبریک اعیاد و مناسبتهای ماههای رجب المرجب و اردیبهشت ، بیان داشت: تعامل بین مسئولین و خدمتگزاران به مردم با اصحاب رسانه و خبر نگاران می تواند برکاتی ارزنده برای شهروندان به همراه داشته باشد ، که در سال وحدت و همدلی و همزبانی دولت و ملت این تعاملات تاثیر گذاری بیشتری به همراه خواهد داشت.

وی افزود: این تعامل وهمدلی نشان می دهد که درجهت تحقق مطالبات مردم و خواسته های مسئولین منطقه چقدر توانسته ایم ، گام بردایم وبه لطف پرودگاراز نیمه دوم سال 93 تاکنون با انتخاب شهردار از بدنه شهرداری و بومی منطقه ، شاهد تحرک و پویایی در مجموعه شهرداری اسلامشهر هستیم.

اصغری تاکید کرد : ما در 6 ماهه دوم سال 93 ،نه تنها مشکلی در پرداخت مطالبان و دیون شهرداری وجود نداشته، علاوه بر آن بالغ بر 20 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی نیز در سطح شهر اجرا و به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر اسلامشهر: اساسی ترین مطالبه اسلامشهر اتصال به متروی تهران است

رییس شورای شهر اسلامشهر: اساسی ترین مطالبه اسلامشهر اتصال به متروی تهران است