مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 11:252015-05-04پزشكي

یک نورولوژیست: بسیاری از بیمارستانهای کشور مرکزی برای درمان سکته معزی ندارند


بسیاری از بیمارستان های کشور مرکزی برای مبتلایان به سکته های مغزی ندارند در حالی که 3 تا 6 ساعت از زمان بروز سکته های مغزی دوره طلایی برای درمان این اختلال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "، سیدمسعود نبی در نشست خبری بیست و دومین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران که امروز در انجمن مغز و اعصاب ایران برگزار شد، تصریح کرد: افزایش و استفاده از داروهای حل کننده لخته خون در سکته های مغزی گامی موثر در درمان مبتلایان بوده است همچنین ایجاد یونیت هایی برای مبتلایان به سکته های مغزی جزو اهداف ما در آینده نزدیک خواهد بود.

نبی گفت: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از بیمارستان های کشور مراکزی برای مبتلایان به سکته های مغزی ندارند این در حالی است که 3 تا 6 ساعت از زمان بروز سکته های مغزی دوره طلایی برای درمان این اختلال است که باید با تزریق داروی R-TPA در چند نوبت صورت گیرد.

به گفته وی این کنگره 22 تا 25 اردیبهشت سال جاری در هتل المپیک تهران با حضور هزار نفر از متخصصان مغز و اعصاب فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان ، روانپزشکان و سایر گروه های هدف با 18 امتیاز بازآموزی برگزار می شود.

وی افزود: متخصصان مغز و اعصاب ایرانی خارج از کشور و استادان بزرگ این رشته جزو مدعوین ویژه کنگره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نورولوژیست: بسیاری از بیمارستانهای کشور مرکزی برای درمان سکته معزی ندارند

یک نورولوژیست: بسیاری از بیمارستانهای کشور مرکزی برای درمان سکته معزی ندارند