مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 09:052015-05-04اجتماعي

نقد کتاب های درسی فارسی سال اول تا ششم ابتدایی در انجمن قلم ایران


چهارمین نشست از سلسله نشست های بررسی و نقد کتابهای درسی ادبیات فارسی، از منظر اهالی ادبیات در انجمن قلم ایران برگزار می شود.

- "، پنجمین نشست از سلسله نشست های بررسی و نقد کتابهای درسی ادبیات فارسی، از منظر اهالی ادبیات در انجمن قلم ایران برگزار می شود.

انجمن قلم ایران با هدف کمک به هر چه علمی تر و جذاب تر شدن کتب درسی، روز شنبه 19اردیبهشت، ساعت 16، پنجمین جلسه از سلسله نشست های بررسی و نقد کتابهای درسی ادبیات فارسی و زبان فارسی از منظر اهالی ادبیات را برگزار می کند.

با هماهنگی صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، در نظر است به خواست خدا، پنجمین نشست که به نقد و بررسی کتابهای درسی فارسی سال اول تا ششم ابتدایی اختصاص دارد- با حضور دو تن از اساتید نماینده انجمن قلم ایران (خانم ها مهری ماهوتی و سپیده خلیلی)، مولفان محترم این کتابها و تنی چند از نویسندگان برگزار می شود.

از آنجا که برای هر چه پربارتر شدن این سلسله نشست ها، مشارکت همه دست اندرکاران خاصه اولیای دانش آموزان، معلمان، شاعران، نویسندگان و دیگر مسئولان فرهنگی ذیربط ضرورتی اجتناب ناپذیر است، بااحترام، از کلیه فرهیختگان این صنوف دعوت می شود با حضور فعال خود در این نشستها، یاری رسان این جهاد مهم فرهنگی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد کتاب های درسی فارسی سال اول تا ششم ابتدایی در انجمن قلم ایران

نقد کتاب های درسی فارسی سال اول تا ششم ابتدایی در انجمن قلم ایران