مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 08:062015-05-04سياسي

رمز ماندگاری دفاع مقدس در اخلاق مداری رزمندگان نهفته است


رمز ماندگاری دفاع مقدس در اخلاق مداری رزمندگان نهفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد،" ناصر فرید در یادواره شهدای دانشجو که توسط بسیج دانشجویی دانشکده سما خرم آباد برگزار شد، گفت: به طور قطع عواملی که دفاع مقدس را ماندگار و زیبا کرد، جنگ و رزم نبود؛ بلکه اخلاق مداری و محبتی بود که در فضای دفاع مقدس در بین رزمندگان حاکم بود.

وی با بیان اینکه خاطرات جنگ مملو از کم توقع بودن، سادگی، گذشت، همدلی، تواضع، اخلاص و همه ارزش های اخلاقی بوده است، افزود: اگر امروز شاهدیم که دیپلماسی کشورمان قدرت های دنیا را پای میز مذاکره کشانده است این تحت تاثیر دولت یا فرد خاصی نبوده بلکه ثمره باور ما می توانیم در هشت سال دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی سپاه لرستان با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی پیش از انقلاب کمترین ارزشی برای مردم ایران قائل نبودند و حتی ایرانیان را لایق ارائه خدمات و بهره مندی از تخصص، علم و مهارت نمی دانستند، گفت: اما امروز شاهدیم که به برکت خون شهدا آنها اصرار بر مذاکره با کشورمان را دارند.

فرید به نقش انقلاب اسلامی در قطع دست بیگانگان و متجاوزین اشاره کرد و افزود: امروز آمریکا تلاش می کند که مانع صدور انقلاب به دیگر نقاط دنیا شود؛ غافل از اینکه به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز ماندگاری دفاع مقدس در اخلاق مداری رزمندگان نهفته است

رمز ماندگاری دفاع مقدس در اخلاق مداری رزمندگان نهفته است