مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 07:562015-05-04فرهنگي

فرح بخش: ضربه های «رضاداد» به سینما کاری بود!


علیرضا رضا داد ضربات جبران ناپذیری را در این دو سال به سینمای ایران وارد کرد، انتخاب دبیر جدید برای جشنواره فیلم فجر می تواند وضعیت مخدوش سینمای ایران را سر و سامان داد.

- محمد حسین فرح بخش تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجو ، انتخاب محمد حیدری را به عنوان، دبیر جشنواره فیلم فجر مطلوب دانست و بیان کرد: واقعا علیرضا رضا داد ضربات جبران ناپذیری را در این دو سال به سینمای ایران وارد کرد، این انتخاب می تواند وضعیت مخدوش سینمای ایران را سر و سامان داد.

وی در ادامه گفت: محمد حیدری یکی از پاکترین مدیران سینمایی است که رزومه مدیریتی اش در تئاتر بسیار مطلوب بوده، طی این چند سالی که در سینما کار کرده، با مشکلات این صنف آشنایی کامل پیدا نموده است، بابت این انتخاب به رییس سازمان سینمایی تبریک می گویم.

کارگردان مستانه در تشریح خواسته های خود از دبیر جدید جشنواره فیلم فجر، گفت: امیدوارم شاهد حضور بخش خصوصی در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر باشیم، از تنش و حواشی های بی مصرفی که در کنار سینما وجود دارد، را حذف کنیم و برای تمامی فیلمسازان عدالت یکسانی در حوزه های مختلف فراهم گردد و تنها گروهی موسوم به نورچشمی ها از حمایت های ابن مدیر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرح بخش: ضربه های «رضاداد» به سینما کاری بود!

فرح بخش: ضربه های «رضاداد» به سینما کاری بود!