مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 05:352015-05-04سياسي

سیاست غلط وزارت نیرو در تغییر مسیر رودخانه ها


انتقال آب آشامیدنی برای دیگر استان ها آسیبی به منابع آبی نمی زند اما انتقال آب کشاورزی به دیگر نقاط کار غلطی است.

- عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد شدید از وزارت نیرو به دلیل ایجاد محدودیت های کشت برای کشاورزان خوزستانی گفت: انتقال آب آشامیدنی برای دیگر استان ها آسیبی به منابع آبی نمی زند اما انتقال آب کشاورزی به دیگر نقاط کار غلطی است.

حبیب آقاجری در گفت و گو با تسنیم در اهواز، با اشاره به جریان یک سوم آب های جاری کشور در استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به وجود منابع آبی و حاصلخیزی خاک یکی از مهم ترین منابع درآمد مردم خوزستان کشاورزی است.

وی با اشاره به محدودیت های کشت برای کشاورزان خوزستانی بیان کرد: در حال حاضر ایجاد محدودیت های کشاوری برای کشاورزان خوزستان کار اشتباهی است و باید قبل از آن ممنوعیت انتقال آب برای کشاورزی اجرایی شود.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر در کشور با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستیم نباید آب برای کشاورزی انتقال داده شود، گفت: با مدیریت صحیح منابع آبی و جیره بندی می توان کمبود منابع آبی را جبران کرد.

وی با انتقاد شدید از وزارت نیرو به دلیل ایجاد محدودیت های کشت برای کشاورزان خوزستانی عنوان کرد: برای انتقال آب کشاورزی به دیگر نقاط نباید مردم خوزستان دچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست غلط وزارت نیرو در تغییر مسیر رودخانه ها

سیاست غلط وزارت نیرو در تغییر مسیر رودخانه ها