مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 00:352015-05-03سياسي

کواکبیان :ربط دادن مذاکرات به انتخابات کج سلیقگی است (2 و پایانی)


مصطفی کواکبیان در ادامه برنامه quotation mark متن - حاشیه quotation mark برضرورت پرهیز از دو قطبی کردن جامعه بر موضوع هسته ای تاکید کرد و گفت : باید در سال همدلی و همزبانی دست به دست هم متحد باشیم و درباره مسئله هسته ای نیز اجماع داشته باشیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ،این فعال سیاسی افزود : حتی اگر با آقای بذرپاش در همه مسائل اختلاف داشته باشیم باید در موضوع هسته ای که مسئله ملی است متحد باشیم و اجازه ندهیم کشور در این موضوع دو قطبی شود بلکه باید با اجماع داخلی متحد باشیم و اگر ایرادی نیزمطرح بود آن را برطرف کنیم .

بذرپاش نیز در ادامه گفت: اینکه آقای کواکبیان هر از گاهی نگران منافع ملی می شوند خوب است چرا که حساسیت را درباره مسائل مهم تاریخی زیاد می کنند .

وی افزود: البته برخی ، از مذاکرات کلاهی برای انتخابات دوخته اند و ما نگرانیم نکند انگیزه های انتخاباتی وارد مذاکرات شود و در امضاء توافقنامه نهایی عجله شود .

نماینده مجلس با اشاره به سخنان کواکبیان که گفته های رییس جمهور سابق را درباره کاغذ پاره بودن تحریم های شورای امنیت رد کرده بود گفت : البته در جلد 16 صحیفه امام به صراحت آمده است که آن بزرگوار تصمیمات شورای امنیت و سازمان ملل را چیزی جز ورق پاره نمی دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کواکبیان :ربط دادن مذاکرات به انتخابات کج سلیقگی است (2 و پایانی)

کواکبیان :ربط دادن مذاکرات به انتخابات کج سلیقگی است (2 و پایانی)