مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 19:152015-05-03سياسي

معاون مناطق محروم ریاست جمهوری : توسعه پایدار در روستاها با حضور اهالی


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری امروز از چند روستای ساوجبلاغ البرز دیدن و پس از آن در همایش شوراهای اسلامی شرکت کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما ، ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در همایش شوراهای اسلامی که عصر امروز در محل اردوگاه ایثار برگزار شد گفت : در اداره کشور ، حکومت و تعیین نقش مسئولان از اهمیت زیادی برخوردار هستند و آنچه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و به آن استمرار بخشید حضور مردم در تمام عرصه ها بوده است.

رضوی گفت : شوراهای شهر و روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و شوراها تاکنون به جایگاه مهم خود توجه نداشته اند که این امر سبب شده مسئولیت دولت در این بخش کمتر باشد چرا که مطالبه ای از ما صورت نمی گیرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور ادامه داد : خوشبختانه امروز شوراهای شهر و روستا مانع از دخالت برخی دستگاهها در بسیاری از امور روستاها و شهرها هستند.

وی گفت: در بخش حاشیه نشین کرج که مشکلات فراوانی را برای استان البرز از جمله شهرستان کرج ایجاد کرده است دولت تدبیر و امید برای بهبود شرایط روستانشینان برنامه های خوب و مناسبی را در دستور کار قرار داده است و بدون حضور مردم در روستاها امکان توسعه پایدار در این بخش وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مناطق محروم ریاست جمهوری : توسعه پایدار در روستاها با حضور اهالی

معاون مناطق محروم ریاست جمهوری : توسعه پایدار در روستاها با حضور اهالی