مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 18:102015-05-03اجتماعي

وزش باد شدید در 7 استان کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در استانهای همدان، مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز و قزوین وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد وظیفه با اشاره به نقشه های پیش یابی هواشناسی، گفت: در روز یکشنبه شمال شرق، جنوب غرب، مرکز و شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده گاهی با رعدوبرق پیش بینی می شود.

همچنین در روز دوشنبه در شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی و جنوب کشور وزش باد، بارش باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ می دهد که در جنوب غرب، مرکز، شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده خواهد بود.

وی با اشاره به گسترش بارش دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر در روز سه شنبه ، گفت: دوشنبه شدت بارش در شمال غرب و سه شنبه در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود که در مناطق مستعد این نواحی بارش تگرگ نیز پیش بینی می شود.

به گفته وظیفه، امروز در استانهای همدان، مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز و قزوین سرعت وزش باد شدید پیش بینی می شود که در پاره ای مناطق این استانها سبب ایجاد پدیده گردوخاک خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی استان تهران نیز افزود: آسمان پایتخت برای فردا نیمه ابری همراه با وزش باد و در اواخروقت ابری با احتمال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در 7 استان کشور

وزش باد شدید در 7 استان کشور