مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 17:052015-05-03اقتصادي

مدیرکل کمیته امداد اردبیل: کمک 4 میلیارد ریالی نیکوکاران به طرح محسنین


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیرین، نیکوکاران و حامیان خیراندیش بیش از چهار میلیارد و 60 میلیون ریال در قالب طرح محسنین به خانواده های نیازمند کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در همایش کارشناسان طرح اکرام ایتام در اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد خود را کفیل خانواده های تحت حمایت می داند و در این زمینه تمام تلاشش را به کار گرفته تا خدمتگزاری شایسته و لایق باشد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی، کفیل و مسئول خانواده های تحت پوشش و در رأس آنها ایتام نیازمند است که در طول سال با ارائه خدمات متنوعی در زمینه های مختلف از آنها حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: برای تحقق اهداف عالیه خود که همانا دستیابی ایتام به مدارج عالی تحصیلی، علمی و اقتصادی است، باید برنامه ریزی های دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین نحو آن را به منصه ظهور بگذاریم.

زلالی با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 هزار و 700 حامی از دو هزار و 700 یتیم تحت پوشش این نهاد حمایت می کنند، افزود: یک هزار و 369 حامی نیز با تحت تکفل قرار دادن 850 نفر از خانواده های نیازمند در قالب طرح محسنین به صورت مادی و معنوی از آنها حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کمیته امداد اردبیل: کمک 4 میلیارد ریالی نیکوکاران به طرح محسنین

مدیرکل کمیته امداد اردبیل: کمک 4 میلیارد ریالی نیکوکاران به طرح محسنین