مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:502015-05-03پزشكي

فارس گزارش می دهد ارائه نسخه به کلینیک های گیاه پزشکی؛ ادعایی که هرگز محقق نشد


ارائه نسخه به کلینیک های گیاه پزشکی ادعایی است که با وجود حرف و حدیث های فراوان، اما هرگز محقق نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بابل، امروزه عرضه سبزی و صیفی جات آلوده و مضر در بازارهای کشور و به طور ویژه در مازندران، معضلی برای سلامت جامعه به شمار می رود.

در پی بررسی و تحقیقات انجام شده توسط خبرنگار فارس در هفته سلامت، امروزه کشاورزانی که در این عرصه مشغول فعالیت هستند فقط به افزایش محصول در هکتار از طریق استفاده بیش از حد از کودهای شیمیایی فکر می کنند و به کمبود ریزمغذی ها، طعم، کیفیت، ماندگاری و خوش خوراکی سبزیجات و میوه جات توجهی ندارند.

اگرچه امروزه سموم شیمیایی در عمل قوی ترین سلاح مبارزه با آفات به شمار می روند و احتمالا بشر هرگز از آنها کاملا بی نیاز نخواهد شد اما تاثیر سوء سموم بر سایر موجودات، مسمومیت های ناشی از کاربرد آفت کش ها در بین افراد و نیز هزینه های تولید سموم شیمیایی از مواردی هستند که نیاز به استفاده اصولی و متفکرانه از این مواد را ضروری می کند.

با این وجود کیفیت و کمیت استفاده از سموم برای افزایش راندمان تولید از چالش های مهمی است که مصرف کنندگان با آن مواجه هستند.

سالیان زیادی است که استفاده از مواد شیمیایی و آفت کش ها برای رشد محصولات کشاورزی متداول شده است در حالی که بررسی های علمی نشان می دهد استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد ارائه نسخه به کلینیک های گیاه پزشکی؛ ادعایی که هرگز محقق نشد

فارس گزارش می دهد ارائه نسخه به کلینیک های گیاه پزشکی؛ ادعایی که هرگز محقق نشد