مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:202015-05-03اجتماعي

دانش آموزان استثنایی از امسال بیمه درمانی می شوند


معاون وزیر سازمان آموزش و پرورش کشور از راه اندازی بیمه درمانی دانش آموزان استثنایی در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید قدمی در مراسم افتتاح سالن ورزشی گرجستانی و مراسم تکریم از معلمان منتخب، نمونه و پیشکسوت آموزش و پرورش استثنایی، اظهار کرد: به موجب راه اندازی بیمه درمانی دانش آموزان استثنایی، تمام هزینه های درمانی و دارویی آنان پرداخت خواهد شد و دانش آموزانی که در مدارس استثنایی ثبت نام می کنند از این خدمات بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: همچنین برای مناطقی که نیروی توان بخشی مانند کار درمانگر، فیزیوتراپ و گفتاردرمان وجود ندارد از طریق بیمه درمانی به دانش آموزان استثنایی ارائه خدمت می شود.

قدمی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین برنامه هایی که در سال جاری برای دانش آموزان استثنایی در نظر گرفته شده، حل مشکل سرویس ایاب و ذهاب است، ادامه داد: سرویس ایاب و ذهاب برای دانش آموزان استثنایی مناطق محروم رایگان خواهد بود و در مناطق شهری حدود 80 درصد هزینه توسط دولت پرداخت خواهد شد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: استفاده از تبلت برای دانش آموزان کم بینا جایگزین کتاب ها ی حروف درشت نظر گرفته شده که آنان می توانند با توجه به قدرت بینایی خود از آن بهره ببرند و این امر موجب شود که محتوای غیر درسی را نیز مطالعه کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان استثنایی از امسال بیمه درمانی می شوند

دانش آموزان استثنایی از امسال بیمه درمانی می شوند