مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:062015-05-03سياسي

دانشجویان با خدا و فرمایشات رهبری هماهنگ باشند


یک راوی دفاع مقدس با بیان اینکه در هر کاری به دنبال کیفیت کار باشید نه کمیت، گفت: شهید شهریاری، شهید برونسی و سایر شهدای ما اقدامات خوبی را برای نظام و انقلاب انجام دادند، - دانشجویان ما نیز باید با خدا و فرمایشات رهبری هماهنگ باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" دلبریان در جمع دانشجویان شرکت کنننده در یادواره شهدای دانشجوی قهرمان من در مشهد با اشاره به القائات دشمن در جبهه فرهنگی گفت: انجام کارهایی مانند برگزاری یادواره شهدا باعث باقیات و صالحاتی برای دانشجویان می شود.

وی بیان داشت: دانشجویان در مسیر عدالت خواهی، ظلم ستیزی و آزادی اندیشی هستند پس با نگه داشتن این روحیه در خود می توانند موفق تر باشند.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه در هر کاری به دنبال کیفیت کار باشید نه کمیت، گفت: شهید شهریاری، شهید برونسی و سایر شهدای ما اقدامات خوبی را برای نظام و انقلاب انجام دادند، دانشجویان ما نیز باید با خدا و فرمایشات رهبری هماهنگ باشند.

دلبریان با بیان اینکه هنوز هم افکار بنی صدر در جامعه وجود دارد به دانشجویان توصیه کرد: هیچ گاه منتظر فراهم آمدن امکانات برای انجام کار نباشید، در دفاع مقدس نیز نیروهای ما منتظر آمدن امکانات نبودند بلکه خودشان این حرکت را ادامه دادند و حتی با کمترین امکانات در برابر دشمن ایستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با خدا و فرمایشات رهبری هماهنگ باشند

دانشجویان با خدا و فرمایشات رهبری هماهنگ باشند