مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 15:102015-05-03ورزشي

از سوی وزارت ورزش و جوانان سند رسیدگی به امور جوانان تدوین شد


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: از سوی وزارت ورزش و جوانان سند رسیدگی به امور جوانان تدوین شد.

- " از مشهد، جعفر قدیری ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل ورزش و امور جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: مجلس فعلی بنایی برای تفکیک ورزش از جوانان ندارد و اقدام جدی در حال حاضر در این حوزه صورت نمی گیرد.

وی افزود: هنوز وزارت ورزش قانونی برای ایجاد سازمانی برای جوانان به تصویب نرسانده است و ما وظیفه اجرایی در مسائل جوانان بر عهده نداریم اما از طریق ستاد ساماندهی جوانان به ریاست استاندار از توان دیگر دستگاه ها برای رسیدگی به امور جوانان استفاده می کنیم.

قدیری عنوان کرد: سندی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای رسیدگی به امور جوانان تدوین شده و باید با مشورت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن را تکمیل کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: جامعه ما هنوز نسبت به جوانان حساس نشده و به امور آنها توجه ندارد لذا باید توجه و اقدامات در این راستا افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش کمک به ساخت فیلمی با عنوان لالایی با موضوع مهاجرت جوانان در سال گذشته کرده بود که امسال بیشتر در این حوزه تلاش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی وزارت ورزش و جوانان سند رسیدگی به امور جوانان تدوین شد

از سوی وزارت ورزش و جوانان سند رسیدگی به امور جوانان تدوین شد