مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 15:102015-05-03اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: معلم ایثارگر اردبیل جاودانه می ماند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلم ایثارگری که با اهدای بخشی از کبد خود به دانش آموز گذشت و ایثار را معنا کرده همواره در تاریخ این مرز و بوم جاودانه است.

- " از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در مراسم تجلیل از مقام معلم ایثارگر اردبیلی که بخشی از کبد خود را به دانش آموزش اهدا کرده در ساختمان بانک سرمایه اردبیل اظهار کرد: هر چند تمامیت وجود معلم سرشار از عشق، ایثار، گذشت و فداکاری است اما علی بهاری معلم ارزشمند اردبیلی است که توانسته نمودی از این صفات برجسته را در اهدای کبد خود به دانش آموز در اوج مظلومیت و محرومیت نشان دهد.

وی تصریح کرد: ما اگر حقیقت کار معلمی را گذشت و ایثار همراه با اوج آگاهی، معرفت و ادب بدانیم به خوبی در می یابیم که قدر و منزلت معلم بیشتر از این است که ما امروز در جامعه سپاسگزار آن هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: جامعه ای متمدن و در مسیر بالندگی است که قدر معلم خود را بداند چرا که معلم سرمایه های اجتماعی یک جامعه را می تواند به خوبی اعتلا داده و به ارتقا آن کمک کند.

سپهری با یادآوری اینکه علی بهاری ها با اهدای اعضایشان به دانش آموزان عظمت روحی یک معلم بخشنده را به نمایش گذاشتند، افزود: برخی ها حتی از بخشیدن قسمتی از مال خود واهمه دارند چه برسد به اینکه بخواهند عضوی از وجود خودشان را هدیه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: معلم ایثارگر اردبیل جاودانه می ماند

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: معلم ایثارگر اردبیل جاودانه می ماند