مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 13:052015-05-03حوادث

رییس پلیس راه گیلان خبر داد قاچاق حیوانات کمیاب گیلان با اسکانیا


رییس پلیس راه گیلان از کشف قاچاق حیوانات وحشی کمیاب حفاظت شده در یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به مقصد تهران از این استان خبر داد.

- " از رشت، مهیار رستگار ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به عملکرد پلیس راه گیلان در کشف قاچاق حیوانات وحشی حفاظت شده توسط عده ای قاچاقچی اظهار کرد: روز گذشته گزارشی مبنی بر حمل قاچاق حیوانات وحشی حفاظت شده توسط یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از مبدأ کیاشهر به مقصد تهران در حرکت است، به پاسگاه پلیس راه رشت ـ قزوین مخابره شد.

وی با بیان اینکه اتوبوس مذکور در مقابل پاسگاه رشت ـ قزوین متوقف شد، تصریح کرد: در بازدید ماموران پلیس راه تعدادی حیوان کمیاب از داخل اتوبوس که فضایی برای نگهداری حیوانات فراهم شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: پس از بررسی های بیشتر یک قلاده گربه وحشی، یک عدد مار محلی لوس، یک عدد پرنده شکار بسیار کمیاب و یک شاخ قوچ به همراه یک اسلحه تفنگ بادی از داخل خودروی اسکانیا کشف و ضبط شد.

وی گیلان را به لحاظ طبیعت زیبا دارای تنوع حیوانی مختلف دانست و افزود: به دلیل شرایط جوی و حضور شکارچیان برخی از این گونه ها در خطر انقراض هستند.

رستگار با اشاره به اینکه حیوانات کشف شده به همراه اسلحه و راننده خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل کارشناسان حفاظت محیط زیست استان شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه گیلان خبر داد قاچاق حیوانات کمیاب گیلان با اسکانیا

رییس پلیس راه گیلان خبر داد قاچاق حیوانات کمیاب گیلان با اسکانیا