مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 12:502015-05-03حوادث

ثبت شرکت چرم سازان پاسارگاد با مدارک شناسایی مسروقه+عکس


پلیس از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت واقعی، محل سکونت و .

متهمانی را که با مدارک شناسایی مسروقه اقدام به ثبت شرکت، افتتاح حساب و صدور چک بلامحل کرده بودند را در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار دهند.

- "، فردی با مراجعه به کلانتری 110 شهدا به مأموران اعلام کرد که فرد ناشناسی با سوء استفاده از مدارک وی اقدام به افتتاح حساب در بانک شعبه خیابان 17 شهریور، دریافت دسته چک و صدور دهها فقره چک های بلامحل کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل اسناد و مدارک و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 14 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی پرونده: شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: چندی پیش یک دستگاه خودروی نیسان از من سرقت شد که تمامی اسناد و مدارک شناسایی شامل شناسنامه، کارت ملی و .

در داخل آن بود؛ در همان زمان با مراجعه به مراجعه قضایی، انتظامی و نهایتا اداره ثبت نسبت به اعلام سرقت مدارک شناسایی و دریافت مدارک المثنی اقدام کردم.

شاکی در خصوص نحوه اطلاع از افتتاح حساب جعلی به کارآگاهان گفت: چند روز پیش با مراجعه به بانک متوجه مسدود شدن حساب بانکی خود شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شرکت چرم سازان پاسارگاد با مدارک شناسایی مسروقه+عکس

ثبت شرکت چرم سازان پاسارگاد با مدارک شناسایی مسروقه+عکس