مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 11:012015-05-03فناوري

نقض حریم خصوصی مهمترین پیامد منفی شبکه های اجتماعی است


ترویج مسائل ضدفرهنگی، از بین بردن حریم خصوص افراد و خانواده ها، اتلاف وقت، فریب و کلاهبرداری از کاربران، انزوا و افسردگی و نشر اکاذیب از پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی خبرگزاری دانشجو "، رییس پلیس فتای کیش با هشدار به کاربران گفت: استفاده از تلفن های هوشمند در صورت نادیده گرفتن هشدارها و نگهداری اطلاعات و عکس های خصوصی بستری برای سوء استفاده های برخی افراد را فراهم می سازد.

وی با تاکید بر اینکه امروز هیچ لایه پنهانی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وجود ندارد، یادآور شد: ترویج مسائل ضدفرهنگی، از بین بردن حریم خصوص افراد و خانواده ها، اتلاف وقت، فریب و کلاهبرداری از کاربران، انزوا و افسردگی ، نشر اکاذیب از جمله پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی است.

پلیس فتا استان کیش به منظور جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: بر روی هر لینکی که از طرف فردی ناآشنا ارسال می شود کلیک نکنند چرا که با کلیک، لینک بدافزار عکس و دیگر اطلاعات پروفایل قربانی را سرقت و اطلاعات خصوصی وی را دستمایه اخاذی و دیگر نیات سوء خود قرار می دهند.

وی با تاکید بر اینکه کاربران نباید عکس و فیلم های خصوصی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی نزیکان و اقوام خود قرار دهند، گفت: به کاربران توصیه می شود اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض حریم خصوصی مهمترین پیامد منفی شبکه های اجتماعی است

نقض حریم خصوصی مهمترین پیامد منفی شبکه های اجتماعی است